Se enkelt indlæg
Gammel 19-04-2008, 11:14   #17
Stoktoft
Afhængigheds tegn af K10
 
Stoktofts avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-02 2008
Lokation: Struer kommune nærmere betegnet det skjønne THYHOLM
Alder: 50
Indlæg: 300
Styrke: 17
Stoktoft er rigtig godt på vej
Ansøgningen er sendt

Min bilansøgning er hermed d.d. afsendt med posten, det vil sige kommunen modtager den på mandag, og derved bliver bliver den betragtet som en ansøgning, de skulle jo først have det underskrevne og udfyldte skema før de betragtede det som en ansøgning. Det er hermed gjort.

Glæder mig til, om de sender en skrivelse og fortæller, at de har modtaget min ansøgning, og om de fortæller, hvornår de går i gang og hvor længe jeg kan regne med det tager. det ville da være dejligt at vide, bare sådan lidt mere præcist.
Skal de egentlig ikke skrive hvor længe sagsbehandlingstiden er, og om de kan overholde fristen, måske det er noget andet når det er en bilansøgning og ikke rolator o.s.v.?. Der skal jo lidt flere instancer indover i dette tilfælde, der skal jo indhentes oplysninger fra egen læge og muligvis speciallæger, i mit tilfælde mente ergoterapeuten, at der nok skulle et lille besøg til ved motorkontoret, hvor de skulle vurdere om der skulle være påtegninger i kørekortet eller om jeg i det hele taget var "egnet" til at sende ud i traffikken.

Vi høres ved.

Stoktoft
__________________
vær mod andre, som du vil, de skal være mod dig

Den, der begynder dagen med et smil, har allerede overvundet mange besværligheder.
anonym
Stoktoft er ikke logget ind   Besvar med citat