Se enkelt indlæg
Gammel 18-05-2015, 19:42   #535
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 60
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
Hey Peter.
Fanme uhyggelig læsning. Hatten af for Gana.

Må sige at jeg godt forstår den person der laver sitet http://www.detsorteregister.info/forside.htm, måske bortset fra at offentliggøre div SB, men på den anden siden, det er sq da også dybt godnat, at lovene ikke bliver overholdt af disse SB, og at de kan blive ved med det, og at selv om man klager over en SB, og får medhold, ( jeg kan selv give flere skriftlige dokumentationer om dette) sker der ikke en skid... det er sq da frustrerende.

Danmark minder mest af alt efter hånden en bananrepublik, hvor når medarbejderne i en kommune ikke overholder lovgivningen, så sker der ingen konsekvens fra ledelsen, selv om de gør de det igen og igen, hvorfor skal vi almindelige borgere så ikke gøre opmærksom på det offentligt til hinanden, på en hjemmeside eller via Facebook ?

Vi 'svage' i samfundet må da holde sammen.

Ved at offentliggøre navnene på de SB samt de kommunale indstandser, samt SB hos 2. aktører, der arbejder for kommune, der laver fejl eller ikke følger loven, så måske nogle journalister kan få fingeren ud og komme i gang med at skrive og lave tv udsendelser om det...

Lige som Operation X - den 20. maj, klokken 20.00 på TV2 gør med udsendelsen
"SNYD FOR MASSER AF SKATTEKRONER" eller facebook siden "I Klemme I Det Kommunale System"

Jeg tror mange efterhånden kan genkende sætningen som Gana skriver:"Og når det så trækkes i langdrag af et system, der på ingen måde har travlt, og iøvrigt er bemandet med uvidende, ligeglade, overlegne sagsbehandlere der ikke engang kender den lovgivning de rent faktisk får løn for at fomidle/forvalte... ja så er det svært – meget meget svært...":

Du er ikke alene Gana.

Mvh Kio
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat