Se enkelt indlæg
Gammel 21-06-2020, 20:18   #660
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
Den fulde dom fra Byretten i min §119a nr 2.

Føler DU dig 'krænket' og 'chikaneret' i dag?

10.000 kr i bøde - 20 dages fængsel - (20 dage i fodlænke?) - Anke til Landsretten inden d 1 juli 2020.

Konklusion: Retssystemet er plumråddent og korrupt.

Senior anklager Heidi Ann Dearman fra Politiet/anklagemyndigheden lyver, bedrager og manipulere
så det basker og 'anmoder' dommerne til at bryde loven.

Retsassessor (dommer) Ulla Otken kommer med en direkte inkompetent ulovlig dom d 18.05.2020.

Dommer Søren Hafstrøm ved Retsmødet d 29.01.2020, bedrager og bryder loven direkte.

Hvis det var løgn det jeg skrev og skriver og deler så ville Københavns kommune nemlig
anmelde mig jf straffelovens § 267 og § 268 for bagvaskelse og injurier.

Straffeloven: https://www.retsinformation.dk/eli/lta/2019/976

Jeg har også flere gange bedt om at få anmeldt disse SB og deres chefer jf straffelovens kapitel 16 -
Forbrydelser i offentlig tjeneste eller hverv m.v.
https://www.retsinformation.dk/eli/l...4-b16e947b03da

Men hvad hjælper det når Retssystemet holder hånden over dem?

Google her "mads pramming magtens tredeling" for at give et par beviser på det, der er mange flere.

Jeg er ved at undersøge om jeg er berettiget til 'fodlænke' samt om alle mine skånebehov
vil blive imødekommet og efterkommet hvis jeg vælger 20 dages fængsel.

Jeg er trods alt dokumenteret handicappet så vil det ikke være mest retfærdigt at man
så bliver orienteret om hvordan forholdene er - lukket eller åbent fængsel, handicap-adgang osv..

Derfor har jeg de sidste dage støvsuget alt information inde fra bl.a.
https://www.kriminalforsorgen.dk/straf/fodlaenke/

"Fængselsstraffe på til og med 6 måneder kan i nogle tilfælde afsones med fodlænke hjemme hos den dømte"

"Ansøgning om at afsone med fodlænke"


"Hvis dommen er omfattet af fodlænkeordningen, vil den dømte som udgangspunkt automatisk få tilsendt et informationsbrev og et ansøgningsskema fra kriminalforsorgen. Der er en frist på 7 dage for at ansøge. Yderligere vejledning findes i brevet."

"Den dømte kan også søge om at afsone straffen med fodlænke via selvbetjeningsløsningen."

Sendte i fredags en henvendelse til Kriminalforsorgen efter samråd med Kaaveh, fik et
direkte inkompetent svar i går hvor de ikke slet giver svar på mine spørgsmål...

Det offentliggør jeg som det næste, incl svaret fra Kriminalforsorgen.

En klog mand skrev åbent til mig i denne tråd (lettere redigeret)
og han har fuldstændig ret må jeg konstatere.:

Kilde: https://www.facebook.com/kim.temp/po...20082567349885
------------------------------------------
Du har desværre forstået det korrekt (Kim).

Loven er lavet og bliver brugt til at undertrykke sandheden.

Dette fordi, som du selv ved, Retten overhovedet ikke tager stilling til eller undersøger om det der bliver sagt, er rigtigt eller forkert.

Loven er simpelthen blevet lavet for at lukke munden og undertrykke at folk bliver udsat for direkte ulovligheder, løgne og anden undertrykkelse fra kommunernes side af.

Det er smart lavet af politikerne (og deres embedsfolk) som ikke ønsker sandheden om den systematiske ulovlige kommunale sagsbehandling frem i søgelyset.

Det værste er at den alm dansker tror at den her lov drejer sig om at der er onde mennesker som truer og ellers er onde ved de stakkels sagsbehandlere og andre der arbejder for myndighederne.

Befolkningen ved ikke at loven (§119a) er blevet for og bliver brugt til at lukke munden på folk som er udsat for overgreb fra myndighedernes side af og sørge for at sandheden ikke kommer frem i lyset.

Gad vide hvad folk ville sige eller gøre hvis de vidste at de kunne blive straffet ved en dansk domstol, alene for at sige sandheden ?
------------------------------------------

Konklusion:
Alle politikerne at ved disse retsløse forhold foregår.
Kan man have respekt for sådanne personer?
Vores rettigheder bliver stille og roligt frataget borgerne.
Hvorfor så anke til Landsretten?









Kio er ikke logget ind   Besvar med citat