Se enkelt indlæg
Gammel 02-11-2012, 00:05   #16
LS1980
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 30-10 2012
Indlæg: 155
Styrke: 12
LS1980 er ny på vejen
Jeg var til samtale hos psykiatrien idag og fik fortalt at man på intet tidspunkt (4 år) fra kommunens side, har indhentet statusattest eller anden info vedr. mit forløb. Det finder jeg noget betænktligt, da jeg har haft mere med psykiatrien at gøre end den læge jeg har i dag og derfor mener de kender mig bedre end ham.

Det var helt sikkert psykatrien, som kommunen skulle have indhentet statusattesten fra og ikke fra lægen. Men på den anden side, så kan jeg bedre forstå at tingene er blevet trukket i langdrag når man intet har foretaget sig i de år fra kommunens side.

Nå men når det så er sagt, så bad jeg om at få en kopi af min sagsagt hos psyk, så mangler jeg lige sagsagten fra lægen og så må sb gerne snart sende mig ressourceprofilen. Tænker hun får til næste torsdag og har jeg ikke modtaget den der, så kontakter jeg hende igen. For hun skal ikke blive ved med at trække min tid ud.

2 mdr. har hun som sagt brugt fra jeg søgte en paragraf 17 til jeg kunne få at vide, at nu havde hun modtaget statusattesten fra egen læge. Aaaarh....Han har helt sikkert ikke brugt så lang tid på det

Måske skulle jeg ringe til hende i morgen og bede hende om at indhente en statusattest fra psykiatrien da jeg mener ,at der ikke ligger nok oplysninger til udarbejdelse af rp'en. Men så det lige hvor mange ekstra måneder jeg så skal vente på det..??? Det er nok mere sikkert at jeg selv tilføjer de mangler i rp'en som ekstra bilag...Hvad mener i?

Ps. Vovse...Det var også den fremgangsmåde hun sagde i tlf at hun ville gøre. Udfylde den og så sende den.
LS1980 er ikke logget ind   Besvar med citat