Se enkelt indlæg
Gammel 02-12-2008, 16:20   #8
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Nej præcis LUM, det jeg mener er, at man ikke kan have udbrændthed som diagnose der står fuldstændig alene - udbrændthed skal som jeg skrev, stå sammen med stress eller depression, for at man kan forholde sig til udbrændtheden via diagnosesystemet...
Og overskriften lød ''er udbrændthed en sygdom'' (og nej det er det ikke!), men et symptom grundet noget andet.....eller en følge af nogle omstændigheder, eller anden diagnose.
Og iøvrigt skal man jo have stillet en diagnose af én med forstand på den slags, som så kan konkluderer at man Feks er stresset og udbrændt, deprimeret og udbrændt osv...

De fleste af os kan jo også føle os udbrændt, uden at det nødvendigvis har noget med en diagnose at gøre, men hvor det 'bare' kræver lidt Time-out. Det var nok mere dén jeg tænkte på da Yasmin skrev, for hun blomstre jo i sit nye liv, tager initiativer, søger nye muligheder, er ude i kostomlægning, deltager på kusus som hun vinder ved mm og det kan være temmelig uoverskueligt hvis man også kæmper med stress og/eller depression.....

Sidst redigeret af Ninja; 02-12-2008 kl. 16:24.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat