Se enkelt indlæg
Gammel 01-12-2008, 08:18   #1
Yasmin
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2008
Lokation: København
Alder: 66
Indlæg: 112
Blog Indlæg: 23
Styrke: 17
Yasmin er ny på vejen
Udbrændthed...er det er sygdom ?

Er der nogen der ved noget om det at være udbrændt og selv har prøvet det på egen krop. Jeg har nu været syg i 21 dage og jeg er blevet mere afslappet og sover bedre om natten. Men der skal ikke meget til at vælte læsset. Til en af mine venner har jeg skrevet " jeg har svært ved at klare mere end en ting af gangen." Jeg kan ikke have mange bolde i luften samtidig som jeg kunne engang, jeg bliver hurtig træt. Måske er det fordi der er så meget udafklaret, og uvished om min fremtid, man spekulere nogen gange. Jeg har en fornemmelse i kroppen at det hele er ved at falde fra hinanden, ingen kræfter. Jeg opbygger langsomt kræfter igen. Spiser sundt, plus vitaminpiller. Jeg lever i det hele taget et meget regelmæssigt liv, så har jeg det godt. Men en ting er helt sikkert.........JEG SKAL IKKE TAGE MIG AF ANDRE SOM JEG HAR GJORT TIDLIGERE.....jeg skal kun tage mig af mig selv. Men hvor mærkeligt det end lyder er det ikke nemt. Jeg har altid været vandt til at der var nogen jeg tog mig, af samtidig med at jeg tog mig af mig selv. I en dagligdag i en institution kommer du ud i den friske luft, laver kreative ting, og meget andre. Alt det gør du sammen med andre. Nu skal sætte mig selv igang.

I dag tandlæge og støvsugning. I morgen købe en julegave og ?. Jeg bruger de redskaber jeg lige har lært på det kursus jeg har været på. Jeg læser meget, aviser og lidt fagblade. Jeg kan godt lide ro.Og vender langsomt tilbage og skaber nye kontakter og (især) sortere ud i de gamle. Nogen er bedre til at "læse" mig end andre, især folk med livserfarring. Dem holder jeg mig til.

Det var lidt om hvordan det går hos mig.

Hilsen Yasmin
Yasmin er ikke logget ind   Besvar med citat