Se enkelt indlæg
Gammel 20-03-2010, 23:56   #9
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Som Web siger kan en optagelse ikke direkte bruges, man skal skrive det HELE ned bukstav for bukstav, hvorfor det er sådan aner jeg ikke.

Et andet problem er at man nemt kan manipolere med disse optagelser, så er der bare den mindste bitte smugle tvivl, ja så kan de kassere det som bevismateriale.
Af samme årsag, har jeg gjort som jeg har... de ved jeg optager, nuværende sagsbehandler, ja altså hvis ikke hun er skiftet ud??? er absolut IKKE begejstret og påstår at det er ulovligt, klart hun ikke er... hun opdagede det først efter et par samtaler med gemalen, hvor hun fremsatte flere ulovlige ting, men altså det er s q ikke min fejl at hun ikke har læst min sag ordentligt i gennem, så hun var TOSSET! uuunderligt *gg* Men så kan hun s q for farmer da følge loven, eller er det bare mig???
Ud over at de ved det, har de fået et tilbud om selv at optage, og at vi så bytter kopier, som jeg sagde, det er jo ikke kun for min skyld, men også for jeres. På den måde kan er ikke hærske tvivl om manipolering fra nogen side, og stemmer optagelserne ikke overens, så er det heldigvis muligt at finde ud af hvem der har pillet.
Foruden at de flere gange er blevet tilbudt en kop af optagelser, men fornærmet har takket nej (deres problem) Men bare det at de har fået tilbudt vidner jo om at jeg ikke er interesseret i at manipolere med noget som helst.

Påstanden om at det er ulovligt fik mig til at bede om en kopi af den § der siger det, jeg fik det aller øverste af § men hun glemte sørme punktet lidt lænegere nede, der siger at så længe den der optager selv deltager, er det ok, det sendte jeg så tilbage til hende, og oplyste om at det da vist strider imod principperne for vejledning af borgerene kun at sende det lille udsnit man selv kan bruge, og "glemme" det der kommer borgeren til gode. Siden har jeg faktisk ikke hørt så meget som et pip fra den sagsbehandler, ud over nægtelse af at udlevere sagsakter, men det var startet inden det med optagelserne kom.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat