Se enkelt indlæg
Gammel 28-08-2014, 01:23   #24
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Jeps det er faktisk ikke til at "forklare" hvor meget eller hvor lidt der skal bruges af det vat....men er simpelthen nødt til at forsøge sig frem...
Ja, det er en af de få ulemper ved kayfun, jeg hader at forsøge mig frem, det var da meget sjovt i starten, nu skal det bare virke...

Citat:
Men det er heldigvis rigtig nemt når man først lige har fundet ud af det....det er jo en fantastisk tank....kayfun..
Ja, det er den bedste jeg har prøvet, dog er cartomizer i tank også rigtigt gode, men det koster jo noget mere i drift...

Hmmm det kunne da egenligt godt være man skulle prøve en carto igen, uden aroma kan de sikkert holde rigtig længe...

Citat:
Det er så desværre den værste af dem du har...
Ja, det er ikke den bedste, kort efter jeg fik den, røg gevindet til påfyldningsskruen, det betyder dog ikke noget, den bliver holdt på plads af kanten på mod'et...

Citat:
Der er mange forskellige versioner..
Ja, næsten for mange...

Citat:
Ang indstilling af luft...

Jeg fandt dette billede hvor du kan se bunden af "en af de gode" versioner...

https://fasttechcdn.com/products/170.../1700500-4.jpg

Det største skruehul er til påfyldning af væske og det mindste er til at indstille hvor meget luft der skal igennem tanken...

Det bedste version er klart denne https://www.fasttech.com/products/30...ble-atomizer-4

Det er den nyeste version V2...og der kan man få rimelig meget luft igennem...
Jeg mener at have set en version hvor man drejer på en ring, for at justere luften... også fra fasttech, men kan ikke lige finde den...

Citat:
Den du har ja der siger folk at den har et virkelig hårdt sug....set i forhold til de andre versioner...
Jeg syntes ikke at det er så slemt, men ellers kan man vel bare bore lufthulet lidt op...

Citat:
Jeg har dog ikke selv prøvet den....
Det er den eneste jeg har prøvet, men der er nok stor forskel på to "ens" når de er fra fasttech/Kina...

Citat:
Jeg er til løse sug med meget luft igennem..
Jeg kan godt li' at det er lidt modstand, men ikke for meget, lidt som en cigaret med filter, måske en anelse løsere...

Citat:
Ang WHO....jeg kan simpelthen ikke læse det....for når jeg læser ting som



Kilde: http://www.b.dk/globalt/who-vil-have...r-e-cigaretter

Ja så stopper lysten til at læse resten helt automatisk...

Det er jo det ene vrøvl efter det andet...
Ja, det er vrøvl, men der er penge i det...

Citat:
Har lige set DR2 Dagen her kl 17.00 hvor Inge Clemmensen fra Kræftens såkaldte bekæmpelse kaster om sig med diverse løgne og andet vrøvl...
Uha, jeg får røde knopper og lyst til en smøg, når jeg hører hende, hun virker ikke helt rask i knolden...

Citat:
Når de ikke kan komme med hårde facts ja så ryger de bare tilbage til...jamen vi ved ikke....og at det er en genvej for at folk begynder at ryge...
Ja, gentager man en løgn tit nok...

Citat:
Der er sg grænser for hvor meget vrøvl man kan tåle at høre....
Ja, jeg er dog blevet mere ligeglad, de kan ævle og kævle alt det de vil, jeg har hvad jeg skal bruge i fryseren... det er bare så ærgeligt for dem der ikke får muligheden...

Citat:
Man begriber ikke hvorfor de aldrig invitere nogle mennesker som faktisk ved noget om emnet ind i studiet...
Svaret står vist i din næste sætning...

Citat:
Medmindre formålet er at fremme nicorette og andre penge interessenter...
Det er en oplagt mulighed...
jh er ikke logget ind   Besvar med citat