Se enkelt indlæg
Gammel 17-11-2013, 11:06   #6
gisne
Har ikke tid til andet end K10
 
gisnes avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2012
Lokation: Horsens Komune
Indlæg: 2.113
Styrke: 15
gisne er ved at flytte ind på K10gisne er ved at flytte ind på K10
Hej Puttekv

Må jeg spørge ind til det du skriver med at der kun var to med fra beskæftigelses delen - hvad var de og hvem deltog ellers - Er der nogle krav om hvor mange der skal være med?

Jeg spørger fordi jeg (forhåbentlig) snart selv skal til rehab. team møde i Horsens og kan læse at jeg har lidt de samme problemer med jobcenteret som du beskriver - nemlig at de ikke lytter til en.

jeg har en arbejdsskade i ryg, skulder og arm som er blevet forværret, siden jeg blev flekser i 2011 (alt er dokumenteret af lægerne), men jobcentret undrer sig stadig over hvorfor den er forværret og har endda overvejet om jeg skulle til psykiater - jeg har lige været omkring Kliniks funktion i Århus, hvor deres samfundsmediciner (sammen med hele hendes lægeteam) fastslår at jeg ikke skal til psykolog eller psykiater. At min skade er som den er og der ingen behandlingsmuligheder er. Samtidig beskriver hun meget præcist hvordan jeg ikke føler at jobcenteret lytter til mig og at min problematik er reel - så måske det er et generelt problem i Horsens?

Når jobcenteret får hendes rapport (jeg har haft den til gennemlæsning før jobcenteret får den) - så håber jeg at der endelig kan blive sat en mødedato (forberedende skema begyndte sagsbehandler at udfylde i februar og har ventet på mødedato siden før sommerferien). Har du også oplevet at de gør alt hvad de kan for at trække det i langdrag?

Jeg har nu en socialjurist til at hjælpe mig

mvh Bente
gisne er ikke logget ind   Besvar med citat