Se enkelt indlæg
Gammel 23-03-2014, 00:21   #25
Hejdien
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-01 2012
Alder: 58
Indlæg: 219
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
Hejdien er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hedenstedpigen Se meddelelser
Tak for Jeres råd. Hedensted kommune har vist der egen måde at mishandle borgere på. Jeg magter ikke at være en del af det længere.
Jeg har endnu ikke fået kommunens underskrift på ressourceforløbet og derfor er jeg jo stadig på kontanthjælp. Men så er de jo heller ikke forpligtet endnu til at sætte noget i gang. Min rådgiver har lavet en borgmesterklage over forløbet med teamet og har fået et svar tilbage hvor hun henviser til at vi kan få et møde med Beskæftigelseschefen - nu er det så ham der sidder på alle beslutningerne og også ham der uden at sidde i teamet, på forhånd har besluttet at jeg ikke skulle indstilles til pension. Altså en borgmester der ikke tager ansvar. Sagen er på vej til ombudsmanden.
Jeg overvejer at flytte væk herfra, når jeg har fået ressourceforløbet, da jeg nu ved jeg aldrig her vil få dem hjælp jeg har brug for. jeg har brug for at flytte sammen med min kæreste igen, så han kan hjælpe mig i dagligdagen, men det vil jeg kun turde gøre i en ny kommune. Min kæreste vil heller ikke flytte tilbage hertil. Det jeg har brug for er dialog og samarbejde, men i hvilken kommune kan jeg få det? Jeg vil gerne blive i nærheden af min mor og derfor tænker jeg Vejle, men der er jo også grumme historier derfra?

Bor din kæreste ikke i Hedensted kommune da ?

I er forhåbentlig obs på at der halvdelen af din KH du mister i år og ikke det hele ?

Hvis i er sikker på at det burde være en pension, hvorfor så ikke søge efter en § 17 på det forliggende grundlag i stedet for at lade en mand sidde og afgøre..

Håber at de ting du har søgt om hjælp til dem har du søgt på skrift og fået svaret på skrift ?

Har lige lavet en søgning på Hedensted kommune og kunne se at flere boligselskaber havde ledige boliger lige nu, bla her

http://www.jab1946.dk/index.php/ledige-boliger

Også selv om det kun er en 1 værelses så er alt bedre end at være boligløs da det jo bare ligger flere problemer oven i de allerede eksisterende ..

Desværre er der ikke nogen kommuner du kan regne med at få en god behandling i , det er hip som hap hvor du havner henne og mange gange er det lige så meget sb det drejer sig om som kommunen ..
Hejdien er ikke logget ind   Besvar med citat