Se enkelt indlæg
Gammel 20-09-2019, 16:28   #20
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.723
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
“Hvordan har jeres sexliv det, når du har så dårlig ryg?”

http://www.k10.dk/showpost.php?p=368382&postcount=29

“Du har jo dit udseende imod dig”
(sagsbehandler til borger)

“Hvordan har jeres sexliv det, når du har så dårlig ryg?”

“Når du kan tage dig af din dødssyge hjemmeboende handicappede datter har du ressourcer nok”

“Du er for klog til førtidspension”

“Jeg tror, du lever dig lidt for meget ind i rollen som syg. Der er jo mange, der bliver syge, men de bliver raske igen efter noget tid. Tror du ikke, det er blevet en identitet, du påtager dig?”


“Du har smerter fordi du er tyk…Det kan heldigvis arbejdes væk” (Diana)


“Du ser jo ikke syg ud, så derfor må du jo være arbejdsparat” (Sarah)


” Du ser jo godt ud. Du kan da ikke fejle noget” (Jeanne)


Beskyldning for at være sindssyg: “Hører du stemmer og ser ting ingen andre ser? (Kirsten)

“Jeg ville aldrig komme i din situation, jeg ville bare gå ud og tage hvilket som helst arbejde”
Det var beskeden til Lita.

Du kan da bare tage dig sammen
“Så må du fanme se at komme i omdrejninger” (Trine)

Du har jo dit udseende imod dig”

Jeg kan se her du er 37 år , kan vi så ikke godt være enige om at du burde kunne styre din økonomi selv ?”

Ja, men du kan jo ikke blive ved med at gå og være ked af at være blevet voldtaget” (Hannah)

“Du skal bare tabe dig så du kan få er job”. (Heidi)

Naval Billie “Det vil være egoistisk og uansvarlig af dig at blive gravid nu, mens du er på kontanthjælp ! “

“Jeg har prøvet at straffe dig så meget jeg kan, jeg ved ikke hvad jeg skal gøre mere” (Trana)

Måske sku du have din søn i aflastning så du havde kræfter til at arbejde” (Lotte)

Zara: “At jeg burde forlade landet da jeg ikke hørte til her”


Hilsen Peter
phhmw er ikke logget ind   Besvar med citat