Se enkelt indlæg
Gammel 20-01-2012, 21:06   #50
Lotte68
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Indlæg: 318
Styrke: 14
Lotte68 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mumrik Se meddelelser
Hold da op en historie Lotte

Utroligt at du formår at holde styr på alle de papirer i din sag - beundringsværdigt! Jeg bliver helt træt af at tænke på, hvis jeg skal igennem det samme, det vil jeg bare ikke kunne overskue! (Er ved at søge fleksjob, afvist i JC og er nu i BAN)
Tro mig, jeg har ikke styr på så meget, prøver at holde hovedet højt, da jeg har meget hjælp til skrivning og med mine papirer.
Men indimellem roder det hele rundt og der er bare papirer over det hele og jeg kan intet finde - så har jeg bare lyst til at brænde hele stakken af papirer, når det hele virker alt for uoverskueligt.
Der er konstant et eller andet papir jeg skal bruge og pludselig ikke kan finde i stakken af uoverskuelighed.

Fik hjælp til at lave en mappe og fik samling på tingene, men så meget mere er kommet til, så nej jeg formår ikke så meget, men det hjælper langt hen ad vejen med den hjælp jeg får.

Jeg kan dog ikke undgå at skulle være med på sidelinien i sagen mere eller mindre konstant når der skal skrives osv. hvilket har forværret min degenererende sygdom yderligere, og samtidig har givet mig alvorligt Jobcenter stress med forhøjet blodtryk og brystsmerter.

Hvis din sag bliver lige så grotesk har jeg en masse info, har jo lært meget undervejs, så sig endelig til når/hvis det er.
Lotte68 er ikke logget ind   Besvar med citat