Se enkelt indlæg
Gammel 20-01-2012, 19:30   #47
Lotte68
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Indlæg: 318
Styrke: 14
Lotte68 er ny på vejen
Notat til lægekonsulenten eksisterer ikke???

Skrivelse fra BAN i Dag:
"Vi har modtaget din mail....bla ...bla....
Der foreligger ingen dokumenter med lægekonsulentens vurdering af sagen ud over de notater af 14. og 21 november 2011 du fik tilsendt. "


Der skulle så have stået december, men fejl skorter det altså heller ikke på hos BAN, således har også lægekonsulenten både anført forkert årstal for min sygdom og min alder.

Men kan dette passe?

Kan jo se at sagsbehandler har lagt sagen hos lægekonsulenten.
Stiller han ikke spørgsmål i den forbindelse?

Alternativt betyder denne oplysning jeg i dag har fået tilsendt, at BAN's lægekonsulent handler helt på egen hånd, og bid også mærke i, at sagsbehandler skriver "lægekonsulentens vurdering", hvilket jo allerede beviser at de helt bevidst misbruger lægekonsulenten, da han jo, som administrativ medarbejder ikke må vurdere på borgerens sygdom, for så diagnosticerer han jo, hvilket han KUN må som læge.

Ovenstående var også der fuldstændigt enighed om ved mødet med Karen Hækkerup den 10/1-2012, at lægekonsulenten arbejder under Forvaltningsloven, og må kun oversætte evt. lægelatin og belyse uforståelige ting i de lægelige papirer som allerede ligger i sagen for sagsbehandleren.

Lægekonsulenten er altså ikke blevet spurgt om noget som helst????

Er det lovligt??

Når man foreligger en lægekonsulent en sag, er det så ikke fordi man har brug for at nogle konkrete ting bliver gjort forståelige?

I modsat fald har lægekonsulenten jo blot som normal procedure i BAN, til opgave at bortcensurere borgernes diagnoser, og trylle os raske, hvilket vi er to som har beviser for er tilfældet i vores sager, og en tredie sag ligger på nettet.

Denne lægekonsulent har dom i Patientklagenævnet, for at have dræbt en patient ved grov uagtsomhed.

Hvis lægekonsulenten Kim Engfred, aka Doktor Død, er ansat til at svinge sparekniven for BAN, velvidende hos BAN, at denne læge er samvittighedsløs, så betyder denne faste procedure vel, at BAN's sagabehandlere aldrig behøver stille ham spørgsmål, for han ved jo allerede hvad hans opgave er i samtlige sager.

Spørgsmålet er så også, kan jeg klage over dette, at lægekonsulenten ikke er blevet spurgt om noget som helst?

Pressen er med på sagen nu, så vi får ganske snart nogle ting frem i lyset, jeg finder mig ikke i mere, nu er det nok - jeg er blevet tortureret og pint og plaget i det ulovlige system i årevis, og det slutter bare nu!!!!!

Sidst redigeret af Lotte68; 20-01-2012 kl. 19:54.
Lotte68 er ikke logget ind   Besvar med citat