Se enkelt indlæg
Gammel 11-01-2012, 21:08   #46
Lotte68
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Indlæg: 318
Styrke: 14
Lotte68 er ny på vejen
ADVARSEL!!! Lægekonsulent Kim Engfred

Farlige læger fortsat i kitlen

"HELLE LHO HANSEN OG TRINE STEENGAARD NIELSEN, [email protected], [email protected] - Mandag den 6. oktober 2008, 11:05

Faktaboks
Danmarks værste læger - De grove fejl

3. Afdelingsæge Kim Engfred tilså en patient efter en operation. Patienten havde været rygmarvsbedøvet og klagede over smerter ved bedøvelsesstedet. Selvom lægen flere gange undersøgte patienten overså han en betændelsesbyld under huden. En måned efter operationen døde patienten af blodforgiftning."



Ovenstående vigtige oplysning for patienters sikkerhed, har "nogen" senere hen fået held til at fjerne fra nettet, men jeg synes denne oplysning er af meget stor vigtighed, specielt set i lyset af, at Kim Engfred fortsætter sin farlige, ulovlige og helt uforsvarlige måde, at handle på i forhold til syge borgere, hvor han helt samvittighedsløst bortcensurerer andre lægers diagnoser om alvorlig sygdom, af stor vigtighed for borgerens retsikkerhed, og afgørelse i klagesager hos BAN, samt retten til livet, man i værste fald risikerer at miste, ved tvangsaktivering af alvorligt syge borgere.

Kim Engfred fortsætter med at være farlig for syge borgere, når han i sit LÆGEARK, udfra egen fri fantasi, erklærer dokumenterede kronisk syge borgere for værende fuldstændigt raske til at arbejde på ordinære vilkår, efter han har bortcensureret og digtet i sit eget subjektive LÆGEARK, uden afsæt i ét eneste af borgerens lægelige papirer i sagsakterne.

Det er ufatteligt, at en lægekonsulent som Engfred kan beholde sin autorisation og frit kan fortsætte sit samvittighedsløse virke, med stor risiko for forværring, af alvorligt syge borgeres tilstand.

I mit tilfælde, hvor jeg allerede har lammelser i arme og ben, risikerer jeg i værste fald, at det går grueligt galt, såfremt jeg blev tvunget i en længerevarende arbejdsprøvning, hvilket det jo nu er vurderet af BAN, at jeg skal, selv om min arbejdsevne er dokumenteret til værende ubetydelig i ethvert erhverv.

Jeg kan grundet mine alvorlige nakkeskade, få erklæring fra egen læge på, at aktivering vil forværre min tilstand og ville være helt uforsvarligt, så Engfred og de hos BAN, som benytter hans ulovlige vurdering, får ikke held til at koste mig hverken min førlighed eller i værste fald mit liv - men der er jo borgere, som ikke er så heldige at have en ordentlig sygekasselæge, som måske vil mene borgeren kan blive nødt til, at overskride sine grænser med stor risiko til følge, efter denne lægekonsulents "tryllen" alvorligt syge patienter raske.

Som tidligere nævnt, er det eneste, der står for troende i afslaget fra BAN, Kim Engfreds ulovlige og farlige vurdering af mig, hvor jeg nu er "tryllet rask" af Kim Engfred.

Hvis jeg skulle i en længerevarende arbejdsprøvning ville jeg risikere, at miste min førlighed, eller måske dø af medicinforgiftning, så meget medicin ville jeg blive nødsaget til at indtage, for overhovedet at kunne komme derhen.
Derudover gør den eneste medicin jeg tåler (kan dokumenteres), mig meget sløv, svimmel og træt, så jeg ville risikere at komme galt afsted, blive kørt over el. lign. på vej til/fra arbejdsprøvning, eller falde om under prøvningen.

Ved min tidligere arbejdsprøvning, blev jeg beskrevet som meget pligtopfyldende, og det var faktisk ofte Incita selv, som selv bad mig gå hjem og lægge mig, fordi de kunne se jeg havde det hammer dårligt, men fortsatte på trods, fordi jeg havde fået at vide fra min SB, at jo mere jeg var der jo bedre, så jeg overskred gang på gang mine grænser, hvilket var meget smertefuldt, og med kronisk forværring af min tilstand til følge, og det var som nævnt ved disse lejligheder Incita bad mig stoppe og gå hjem.
Min arbejdsprøvning blev i enighed med min sagsbehandler stoppet 20 dage før tid, da Incita sagde de havde materiale nok til en ordentlig vurdering af min arbejdsevne og følgende til udarbejdelse af en Progressionsrapport, hvor konklusionen er helt klar; ubetydelig arbejdsevne.

Og nu vurderes det af BAN, udfra Kim Engfreds usande udtalelser, om jeg er rask, at min diagnose ikke stemmer overens med den arbejdsevne jeg har udvist ved arbejdsprøvning, så nu skal jeg bevise at jeg har langt mere arbejdsevne end jeg har, da jeg jo nu er erklæret rask til ordinært arbejde af Kim Engfred. Det er fuldstændigt vanvid og sindsygt farligt, at drage sådanne konklusioner udfra en så uærlig og ulovlig journal som Kim Engfreds.

Kim Engfred er en yderst farlig lægekonsulent, og jeg ville sætte pris på hvis flere, som har lignende erfaringer ville være søde også at skrive om det evt. privat besked - for jeg er sikker på vi ikke kun er to, som har været udsat for denne grove og ulovlige behandling fra Kim Engfreds side.
Lotte68 er ikke logget ind   Besvar med citat