Se enkelt indlæg
Gammel 07-10-2008, 15:47   #23
Neurosmølf
Ved at flytte ind på K10
 
Neurosmølfs avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-11 2007
Indlæg: 553
Styrke: 19
Neurosmølf er fast beboer på K10Neurosmølf er fast beboer på K10Neurosmølf er fast beboer på K10
Kære Tante Ana og andre

Nu mente jeg ikke nogen bestemt da jeg skrev hetz, men det ligner det når man udråber folk til stikker for det som loven siger er vor borgerpligt. Så er en der melder en spritbilist jo også stikker ....
Dernæst kan det være svært at skelne forargelse fra hykleri, men jeg mener ikke at have læst noget personligt nag, blot som jeg ser det, en retfærdig harme. Jeg er nemlig hverken på den ene eller andens side, jeg har bare udtrykt min vurdering af situationen Trine har beskrevet.
Dem der helt klart er taberne her er børnene og de kommer til kort i mudderkastning mellem forældrene, uanset moderens handlinger mht. ferie. De burde have prioritet uanset hvad, og indtil børnenes hverdag er nogenlunde stabil burde ingen af forældrene handle egoistisk.
Måske er det forældrene der skulle blive voksne først....

mvh Nøvsen
Behandel andre som Du selv forventer at bliver behandlet , og det går i opfyldelse
Behandel andre som Du selv ønsker at blive behandlet, og din næse bliver længere end Pinocchio's efter 10 løgne
Neurosmølf er ikke logget ind