Se enkelt indlæg
Gammel 01-06-2017, 13:09   #2
masterling
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 06-11 2013
Lokation: Sorø
Indlæg: 11
Styrke: 11
masterling er ny på vejen
Hej Stine

jeg sad i en lignende situation for nogle år siden og undrede mig ligesom dig De har nemlig IKKE ret til at sige det skal være med revision hvis din tilstand er varig, netop derfor ankede jeg sagen til ankestyrelsen og det gav netop den principafgørelse du henfører til :-) og jeg var også ung (37) på det tidspunkt.

Spørgsmålet er blot om sagen er værd at kæmpe ? for har endnu ikke hørt eller læst om en sag hvor man fik førtidspension med revision , hvorefter man fik frataget sin førtidspension ved revisionens udløb.

Jeg valgte dog kampen da det at skulle gå igennem en revisionsperiode ville helt sikkert gøre mig nervøs og sikkert meget syg igen, men man skal blot vide man sætter sin pension på spil for ankeinstansen kan jo komme frem til en anden konklusion end kommunen, mht. førtidspensionen så syntes du skal gøre op med dig selv om det er det værd også fordi i dag er det væsentligt svære at få tilkendt førtidspension end da jeg søgte.

konklusionen er at jeg forstår dig udmærket og de kan ikke bruge din alder som undskyldning for at sætte revision på din førtidspension og revision må udelukkende forekomme hvis den sygdom der er årsag til førtidspensionen er uforudsigelig i din lægepapir.

Håber dig det bedste

MVH Masterling
masterling er ikke logget ind   Besvar med citat