Se enkelt indlæg
Gammel 28-01-2013, 03:23   #28
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Jeg syntes lige, at i skal se denne, for det tilfælde, at i ikke allerede kender den: http://www.google.dk/url?sa=t&rct=j&...,d.Yms&cad=rja

Og da magnesium virker muskelafslappende giver det jo også god mening.

Jamen det lille skriv du linker til er skam inventar på mit skrivebord, og den 'Kirunalolie" der fremhæves som mest banebrydende effektiv (grundet langkædede molekyler der er mere letoptagelige end dem i almindelig fiskeolie) er netop Krill ;-)

Og ja, Magnesium 6-800 mg tages sammen med B og D-vitamin før sengetid, så det også hjælper til bedring af søvn.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Sutsko Se meddelelser
@ L.S
Det lyder vel nok godt med afspændingspædagog og det der sker der. Jeg har fortsat søvnproblemer så måske jeg skal se at få en henvisning :-)
Man kan desværre ikke få en henvisning, på samme måde som til fysioterapeut eller andet - da Afspænding - helt urimeligt - henregnes til 'alternativ behandling'.

1.klasses dobbeltmoral, da der findes professionsbatchelor-uddannelser i det, 2 steder her i landet

Så du følger mit link, finder en i dit lokalområde, og printer vedkommendes ( forhåbentlig) hjemmesie ud, med priser osv.

Så får du din læge og/eller psykiater el. psykolog til at skrive et støttebrev, der ikke behøver at være adresseret til nogen modtager, men som du vedlægger din enkeltydelsesansøgning til at dække behandlingsudgiften - det er normalt at gå i et forløb af ca.10 gange.

Der bør bare stå i brevet:
'Navn Navnesen lider af følgende skavanker og vil have gavn af at indgå et afspændingpædagogisk behandlingsforløb, da diverse medicin er afprøvet uden større held'.
eller
'Navn Navnesen har gennem længere tid haft et stigende forbrug af (f.eksempel) sove- og angstdæmpende medicin, og det anbefales derfor at indlede et behandlingsforløb hos en afspændingspædagog, for dels at forhindre at et decideret afhængighedsforhold opstår, og dels at medicinen på sigt kan udfases'.




Lad os høre om du kan få disse breve af dine behandlere og kommer igennem med ansøgningen - det vil være en støtte for andre i samme situation.
Og jo oftere der søges - og bevilges- hjælp til disse andre typer tiltag, jo mere kan de blive anerkendte på sigt.

Medicinen er jo kun en lappeløsning, og meget ofte med grumme bivirkninger.

En dyb, lang søvn, er en bivirkning jeg i dén grad foretrækker.
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat