Se enkelt indlæg
Gammel 24-10-2012, 13:32   #1
Whattodo
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2007
Indlæg: 250
Styrke: 17
Whattodo er ny på vejen
arbejdsprøvning - så barsel - og nu tilbage til arbejdsprøvning, eller?

Jeg har gået i min lille barselboble i et års tid, så jeg er ærligt talt lidt bagefter på ændringerne - men nu banker den virkelig verden, og jeg kan blive nød til at blive opdateret

Inden jeg gik på barsel var jeg i arbejdsprøvning, gerne med henblik på at få tilkendt fleks - efter den arb.prøvning var konklusionen at jeg skulle have endnu en, og i en anden branche, også for at få en bedre indsigt i hvilket antal timer jeg kunne magte - jeg endte på ca 18 timer, mener jeg - så det er "bevist" at 37 timer er langt væk.
Men så kom barslen, og i den tid har der jo været en masse snak om reform, fleks der skal laves om osv - og ærligt talt jeg har ignoreret meget af det, for ikke at stresse, i en periode hvor jeg alligevel "ikke kan gøre noget" - jeg skal snart til samtale ved min (nye) sagsbehandler, første gang efter min barsel sluttede .. og jeg aner ikke hvad jeg kan forvente - ER systemet ændret, eller sker der noget med årsskiftet (hvor jeg jo så sikkert er i en arb prøvning) .. nogen der kan hjælpe mig lidt med at få overblikket over, hvad jeg måske kan have i vente?
Whattodo er ikke logget ind   Besvar med citat