Se enkelt indlæg
Gammel 22-04-2016, 10:19   #4
E-M
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 20-01 2016
Lokation: Rudersdal
Alder: 49
Indlæg: 10
Styrke: 9
E-M er ny på vejen
Hej job og gisne
Tusind tak for jeres svar. Det er spændende læsning I bringer, for kommunen har intet nævnt om denne mulighed til trods for at de ved hvor syg jeg er. Eller gør de? Problemet er jo, at jeg ser nogenlunde rask ud på ydersiden, så jeg har på fornemmelsen, at de ikke tror på mig.. Jeg sagde til hende, at jeg ville blive så dårlig og at jeg kom til at kaste op i stride strømme. Så sagde min sagsbehandler: "så må du kaste op i stride strømme og så må vi notere det". Problemet er bare, at når jeg "går ned" med min kortisol, så kan jeg være uger/måneder om at komme ovenpå igen. Jeg ligger stadig og prøver at komme mig efter vores kobberbryllup den 5 Marts!! Så tænkt på hvad en arbejdsprøvning vil gøre

Hvad gør jeg nu? Beder jeg min sagsbehandler om at overveje det forløb I beskriver og kan jeg overhovedet det? Hvad hvis jeg ikke kan klare arbejdsprøvningen og ligger syg hjemme, kam de så sige at jeg ikke blev afklaret? Selv om det jo egentlig er en afklaring, at jeg ikke kan arbejde. Tvinger jeg mig selv igennem og får det virkelig dårligt, kan de så sige at jeg kan klare flex på et par timer om ugen?

Åh jeg er så ked af, at jeg skal bruge det lille overskud jeg sjældent har på det her. Min datter på 13 er vildt påvirket af min sygdom i forvejen og det kommer til at gå udover mit overskud til dem.
E-M er ikke logget ind   Besvar med citat