Se enkelt indlæg
Gammel 24-03-2018, 01:18   #3
JPC
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 18-01 2018
Indlæg: 3
Styrke: 0
JPC er ny på vejen
tak for svaret.


"Prøv at skrive en liste med præcis hvad kommunen har sat i gang for dig. Hvad har du lavet siden dit Ressourceforløb startede."


inden jeg kom på ressourceforløb i 2015, gik jeg 2 år til et værested som en del af min behandling. da jeg fik et ressourceforløb blev det bare overført fra social psykiatrien til jobcenteret/kommunen. men ellers har der ikke været andet.


Har du en "Koordinerende sagsbehandler"?


jeg har en sagsbehandler fra jobcenter som jeg ser 1 gang om måneden på værestedet hvor jeg har en bisidder med fra social psykiatrien. men hvad hendes jobtitel er det ved jeg ikke, skal nok forhører mig.



Check på din kommunes hjemmeside om de har ansat en "Borgerrådgiver"


Vejen Kommune har ikke ansat en Borgerrådgiver........

Er du i nogen form for behandling? Medicin, psykiater, samtaler etc.?

min lidelser er kroniske, men jeg får medicinsk behandling får at holde mig på det niveau som jeg er på nu. men der regnes ikke med flere forbederinger ifølge min psykiater som jeg ser hver 2nd måned.

jeg har modtaget samtaleterapi i mange år men har ikke det sidste års tid, men påbegynder behandling igen snart efter aftale med min psykiater.

min psykiater er enig med mig i at førtidspension ville være det bedste for mit helbred da selv få timers arbejde er dybt belastende både fysiks og psykisk. og jeg er i farezonen for voldsomme tilbagefald.

-JPC
JPC er ikke logget ind   Besvar med citat