Se enkelt indlæg
Gammel 11-11-2016, 21:22   #7
Reno
Moderator
 
Renos avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-08 2014
Lokation: København
Indlæg: 630
Styrke: 10
Reno er ny på vejen
Tak til Østerbro for linket til artiklen.

Gunvor for at lave et godt stykke research og begge for jeres meninger om hvordan man skal tolke den undersøgelse som ugebrevetA4.dk har lavet om borgers sygedagpenge sager.

Jeg kan bare ikke lade være med at hæfte mig på Inger Suppli udtalelser i de sager, hvor Købehavns kommune laver overgreb på syge borger.

Når jeg så ser hendes Cv, bliver jeg da rigtig bekymret, da hun har været hele vejen rundt med reformerne (nedskæringer og forringelser for borger på overførelsesindkomster). Der optræder hun med jobs i, Kl, Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering og nu Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen, Københavns kommune.

Hvis jeg sætter sagen lidt på spidsen, så har Inger Suppli karrierer være på sociale udsatte og svage borger bekostning.

Hendes øverste chef er jo Borgmester Anne Mee Allerslev, radikal og så forstå man jo meget bedre, den dårlige placering for Købehavns Kommune placering i artiklen fra ugebrevetA4.dk
Der er ikke så meget socialliberal i de radikale mere, det består mest af liberal økonomi. Det sociale er skyllet ud med badevandet.
Reno er ikke logget ind   Besvar med citat