Se enkelt indlæg
Gammel 24-09-2011, 18:19   #24
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
Hej kære venner..

Det sidste nye i min sag er at jeg nu endelig er kommet i den sidste arbejdsprøvning. juhuu...
startede i mandags.

og er allerede mere smertepåvirket. det er planlagt til at vare i 12 uger. start på 25 timer pr uge.. og der er ovenikøbet skrevet timerne skal stige... men et er ord, noget andet er hvad jeg kan holde til.

efter min klage til byråd og borgmester hørte jeg ikke noget omkring sagen, udover at modtage en kopi af notatet som de talte om på det lukkede møde.. suk suk.. men de har ikke hørt det sidste fra mig angåede det.

men jeg har endelig fået hul igennem til sagsbehandler og kom "hjem" til kommunen igen, og ikke anden aktør... jeg var til møde med afdleder og sagsbehandler.. og de anerkendte endelig at min arbejdsevne er stærkt nedsat..

jeg var jo hos Torben G. Christiansen, henvist af kommunen, og han gav mig ret i mine symptomer og smerter..

så nu er jeg i den arbejdsprøvning som skal vise om det hedder fleks eller pension..

jeg er i meget skånsom arbejdsprøvning i et "hus" på plejehjemmet og må kun deltage i lidt køkkentjans og nippen af blomster. ingen tunge løft og ingen pleje af beboer.

selv det småtterier giver mig forøgede smerter og træthed efter kun en uge.. så det er sku ikke meget effektiv arbejdsevne som jeg udfører i de ca 3 timer jeg har holdt ud at være der.. når jeg så sige stop og kører hjem er mine smerter store og trætheden enorm.. og så er det jeg håber de denne gang læser min dagbog og forholder sig til det jeg skriver..

jeg kan ikke nøjes med den 10 cm rubrik der er til at skrive om arbejdsopgaver for en hel uge.. så der ryger en roman med...

de har lovet at det er den sidste arbejdsprøvning, så nu må vi se.. jeg tror jo ikke på noget før end det er skrevet ned til mig..

det er et rigtigt godt sted jeg er, de er venlige søde og imødekommende.. trods de har et meget hårdt og stressende arbejde..

men hold op hvor er det svært at køre hjem inden de aftalte timer.. og svært ikke at føle jeg bør hjælpe de travle personaler som er der.. det er svært at sige, nej den opgave kan jeg ikke... for jeg kan jo godt.. jeg får bare smerter af det... hm.... men tror det kommer helt af sig selv.. husker jo tydeligt endnu den ubeskrivelige træthed jeg havde i sidste arbejdsprøvning i 08... efter et par uger..

kom gerne med gode tip og råd omkring dagbog, at sige fra.. osv..

tak for hjælpen og interessen..
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat