Emner: Smerteklinik.
Se enkelt indlæg
Gammel 06-02-2020, 18:41   #2
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.742
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Tvang i den sociale sagsbehandling, operation, psykofarmaka etc

.... og efterfølgende forbud via Folketingets lov, troede vi/jeg kun var i forhold til Sygedagpengeloven.

Alle tror i dag, at tvang i den sociale sagsbehandling er forbudt.

Men,.......... Ankestyrelsen har gjort problemstillingen grå påny.

Fordi Ankestyrelsen har udsendt, fastholdt følgende påstande, som er vanskelige juridiske formuleringer, som er vanskelige at forstå.

Jeg arbejder på en løsning, når mine egne ressourcer er til det.

Forløb om tvang i den sociale sagsbehandling, som startede med:

Lumbale operationer for diskusprolaps

Elektrochok

Tabe sig under tvang

Indtagelse af psykofarmaka (Lykkepiller)

Som blev forbudt, men kun i forhold til Sygedagpengeloven


https://www.k10.dk/showthread.php?t=27836

Nu spørger du Goodie77 om du kan nægte et såkaldt "Behandlingstilbud" som at konsulterer kontakt til en "Smerteklinik"

Jeg ville ikke anbefale dig at nægte "Smerteklinikken" og deres eventuelle forslag til medicinsk behandling eller justering af din medicin.

Mange higer efter at blive henvist til en smerteklinik, fordi de fejlagtigt tror, at en "Smerteklinik" kan løse alle deres problemer. Det kan de ikke.

Men forsøg, at læse og forstå følgende, som jeg også undre mig over og ikke forstår til fulde endnu:

Hvis der er andre jurister, professorer, socialrådgivere, DJØFèr som kan oversætte følgende tekst, så almindelige borgere kan forstå, om vi stadig har tvang i den sociale sagsbehandling, udenfor og indenfor Sygedagpengelovens anvendelsesområde, er I velkomne til at hjælpe med fortolkningen af trådens tekst og ordlyd:


Svar fra Ankestyrelsen
https://www.k10.dk/showpost.php?p=369484&postcount=371

SPØRGSMÅL

Hvem bestemmer Folketing eller Ankestyrelsen?

Kan patienterne frasige sig følgende behandling, uden konsekvens, for forsørgelsesgrundlaget eller afgørelser?

Lumbale operationer for diskusprolaps

Elektrochok

Tabe sig under tvang

Indtagelse fa psykofarmaka


Hilsen Peter :con fused:
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat