Se enkelt indlæg
Gammel 02-02-2007, 20:48   #9
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: Arbejdsprøver/fleksjob - erfaringer

hej alle og Susanne og Trylledyr og ALLE


jeg var ved at dø af grin...dette er ment som humor...for at i skal grine... se dette job til en fleksjobber...

servicemedarbejder

Nygaards Mølle v/ Susanne Sønderlev Christensen (Arbejdspladsen ligger i Hjørring kommune)

Ansøgere skal være visiteret til fleksjob, og ansættelsesaftalen skal godkendes af kommunen. Læs mere

Flexjob
* Arbejdsart

Nygaards Mølle er en restaurant, hvor der søges en fleksjobber, arbejdsopgaverne er bl.a.:

* borddækning, pudse sølvtøj, tørre støv af, gulvvask og anden lettere rengøring, bagning og ellers hvad der er af opgaver i restauranten.
Et arbejde, som ikke er fysisk krævende, bortset fra gulvvask og hvor personen går meget alene og ellers kun sammen med arbejdsgiver.

Kvalifikationer.:
* Ædruelighed - og det må gerne være en person som skal passe kemisk med arbejdsgiver da det er de to, der kommer til at arbejde tæt sammen.


Har det din interesse, ring til din sagsbehandler i kommune tlf. 98455600 for yderligere information.


Ledige stillinger
1


hahahahaha...det er alt fra gulvvask til pudse sølvtøj...en stik i rend dreng...eller pige...du kan komme ud for alt og så kræves der er kemien er i orden med din chef, ellers er du alene......og så må du ikke være alkoholiker....hvor er det typisk Hjørring....undskyld jeg ligger flad af grin...

Det er ikke lige et job jeg ville søge...og så står der på LAFS at de er meget stolte af at have skabt alle de jobs der står på ijobnu...du kan også blive bedemand... eller passe gorillaer på fyn...

...det er fredag og jeg er lidt ør efter et glas vin til maden...

jeg ønsker jer alle en god week end og tag ikke noget alt for tungt...

B)

stort kram fra Stella....griner...

Kvalifikationer : ædruelighed.



var det noget for dig ?

eller den...


bedemand
HEJSLETS BEGRAVELSESFORRETNING APS (Arbejdspladsen ligger i Frederikshavn kommune)
Ansøgere skal være visiteret til fleksjob, og ansættelsesaftalen skal godkendes af kommunen. Læs mere

Flexjob

Arbejdsopgaver.:
* kontorarbejde, fakturering, bogføring, ( Concorde C-5 ).
Ikke nødvendigvis udd. på kontor, men også være villig til at rengøre kontor, kørsel,polstring og hvad der ellers måtte være af opgaver i en sådan virksomhed.

Kvalifikationer.:
* Pæn og præsentabel med sobert sprog

Har det din interesse,ring til sagsbehandleren i kommune tlf. 98455600 for yderligere oplysninger.


Sig mig tror de vi er tumper...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat