Se enkelt indlæg
Gammel 15-08-2012, 09:22   #882
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
GLADSAXES BORGMESTER SKAL KOMME TIL AT STÅ TIL REGNSKAB FOR, AT HAVE SABOTERET MIT LIV SOM HANDICAPPET!

Kære Borgmester

Hvis jeg som af sagsbehandler påstået ”selv” kunne cykle (over lange stræk) ude i den frie natur, var jeg jo velfungerende som handicappet, når man tager min invaliditetsgrad på 100% i betragtning!

Jeg kunne som kommunen er bekendt med, betjene en cykel når jeg blev hjulpet på og af cyklen, af en hjælper. Jeg kunne ikke selv på og afklæde mig cykelsko, cykeltøj, hjelm.

1. Hvilken socialpolitisk og kommunal begrundelse er der lagt til grund for, at bruge min gennem mange års hårde genoptræning for at vende tilbage til en så normal tilværelse som muligt, hvori blandt andet cykling indgår som et vigtigt træningselement, til at fratage mig min nødvendige hjælp?

2. Hvilken socialpolitisk og kommunal begrundelse er der lagt til grund for, at fratage mig mine udadvendte sociale og fysiske træningsaktiviteter, og nedskære min hjælp fra 128 timer til 39,5 timer om ugen?

3. Hvilken socialpolitisk og kommunal begrundelse er der lagt til grund for, at jeg ikke fortsat skulle kunne opretholde et efter omstændighederne ”normalt” og værdigt liv i henhold til serviceloven, som jeg siden min første tildeling af døgnhjælp i 1988 (§ 48 stk.4), har opfyldt betingelserne for?

Det Sociale Nævn har senere omgjort kommunens kritisable beslutning, og atter tildelt mig 168 timers hjælp om ugen, til trods for, at kommunens nedskæring var ændret fra 128 timer til 39,5 timer om ugen. Det Sociale Nævns begrundelse var at kommunen ikke havde dokumenteret, at jeg kunne klare mig med et mindre antal timer!

Spørgsmål: Vil du vedkende, at Gladsaxe Kommune har begået en menneskelig fejl ved, at sagsbehandleren fremlagde usande oplysninger om mit funktionsniveau som handicappet som gjort, og dermed redde mig en mulig fremtid?

http://www.benny-g.dk/​index.htm

http://www.benny-g.dk/​gladsaxe_kommune.htm
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat