Se enkelt indlæg
Gammel 23-02-2011, 17:12   #74
Tassi
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-08 2010
Indlæg: 1.063
Blog Indlæg: 7
Styrke: 16
Tassi er ved at flytte ind på K10Tassi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Katharina Se meddelelser
Ordlyd i udtalelse fra egen psykiater er god for din sag!



Din samlede sag med lægefaglige vurderinger via lægeerklæringer og lægeudtalelser og neuropsykologisk erklæring - og ved socialfaglig vurdering af arbejdsprøvning - er velbelyst både lægefagligt og socialfagligt - og har udløst beslutning om forlængelse af sygedagpenge efter sygedagpengelov § 27 stk. 4, som er kommunens afgørelse - efterår 2010 - af, at din sag skal munde ud i enten fleksjob eller førtidspension - så forude venter afgørelse om fleksjob eller førtidspenmsion - jf. love på område.

At søge førtidspension efter § 17 vil i dit tilfælde være en fælde, som kommune da gerne vil have dig til at falde i.

Og det gør du selvfølgelig ikke.

[B]Husk ordlyd af sygedagpengelov § 27 stk. 4, som var afgørelse i din sag efterår 2010 - og hold fast i retning i din sag efter denne afgørelse
Du har selvfølgelig ret. Og tusind tak for lige at minde mig om det igen
Det er forunderligt, som hjernen kan holde op med at fungere, og den viden, jeg besad, forsvinder som dug for solen. Næsten som om, jeg skal starte forfra hver gang

Ok.. overblik...
Fp efter §17= no go!

Ymerparagrafen stadfæster at de ikke kan sende mig ud af forsørgelse? Altså, de kan ikke bare stoppe sygedagpenge uden at give mig ledighedsydelse istedet?
Men hvis jeg ikke handler, så ryger jeg af forsørgelse? Så jeg skal skrive til dem at jeg forventer forlængelse efter §27 stk 4 indtil min sag er afklaret, eller at de giver mig ledighedsydelse?

Er det bare det, jeg skal gøre?

Håber jeg lige fik et klart øjeblik der
__________________
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Det vigtigste i livet er ikke om vi falder, men at vi rejser os hver gang, vi gør
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Tassi er ikke logget ind   Besvar med citat