Emner: Afslag...
Se enkelt indlæg
Gammel 13-07-2011, 15:42   #25
Marian
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-02 2011
Lokation: Odense
Indlæg: 96
Styrke: 14
Marian er ny på vejen
Begrundelse for fastholdelse af afgørelsen:

HK har på vegne af XX indgivet klage over afgørelse, hvori hun på det foreliggende grundlag ikke er fundet omfattet af målgruppen til fleksjob, jf. LAB §2.7.

Omfattelse af målgruppen til fleksjob er betinget af, at arbejdsevne er væsentligt nedsat d.v.s. nedsat med mindst 50%.

Til brug for vurdering af effektiv arbejdsindsats er der behov for yderligere afprøvning hvor skånehensyn tilgodeses optimalt, evt. i form af et korterevarende forløb på RevaHuset's værksted.

Det er på nuværende ikke fundet dokumenteret, at XX's arbejdsevne er nedsat i et omfang der berettiger til fleksjob.

Klagen er gennemgået, og det konkluderes, at der ikke er indgået nye oplysninger, der giver anledning til at ændre den tidligere trufne afgørelse.

XX findes ikke på det foreliggende grundlag omfattet af målgruppen til fleksjob jf. LAB § 2.7.

Med venlig hilsen


Jeg skal lige nævne at der i klagen meget klart blev bedt om, at kommunen indhenter nye lægeoplysninger, såfremt de ikke mener de der foreligger i sagen er fyldestgørende nok.
Min reumatolog erklæring er f.eks over 1 år gammel, ligesom den også er lavet før jeg havde prøvet kræfter med arbejdsprøvningerne.

Sidst redigeret af Marian; 13-07-2011 kl. 15:43. Årsag: trykfejl
Marian er ikke logget ind   Besvar med citat