Se enkelt indlæg
Gammel 13-01-2016, 00:39   #15
MistyMiss
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2015
Indlæg: 3.195
Styrke: 13
MistyMiss er ved at flytte ind på K10MistyMiss er ved at flytte ind på K10
Jeg vil gerne lige tilføje, at man kan have andre grunde til at optage end samtale, end at forsøge at "fange" sin kommune i løgne og ubehagelig tone.

Der er mange med kognitive problemer, som kan have brug for at optage samtaler, med henblik på at lytte til samtalen senere under hjemlige og rolige forhold.
Hvis jeg sidder til møde med min sagsbehandler, mit inde i byen, hvor der er biler og aktivitet på gaden, og ligeså ude på gangen, så mister jeg fokus en del gange. Og der kan jeg heller ikke "pause" samtalen når jeg mister fokus.
Jeg optager ikke selv, men det er kun fordi jeg ikke gider høre på min egen stemme, og jeg har (indtil videre) haft søde sagsbehandlere.
Men det er liiiidt akavet at skulle slutte mødet af med: "og hvad er det egentlig vi lige har brugt den sidste halve time på at aftale?". Mine sagsbehandlere har dog heldigvis været søde og tålmodige, når jeg har haft behov for at skrive en oversigt over de ting jeg har skullet gøre/huske efter mødet
Mener faktisk at blandt andet ADHD foreningen har anbefalet at man har en diktafon, og optager møder, netop for at få genopfrisket samtalen

Så hele debatten går på hvornår man må optage samtaler. Hvor går grænsen så, når det er for at kompensere for et handikap?
MistyMiss er ikke logget ind   Besvar med citat