Se enkelt indlæg
Gammel 24-04-2010, 11:37   #4
Linuzmor
Hjemmevant på K10
 
Linuzmors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-08 2009
Lokation: Gladsaxe
Indlæg: 229
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
Linuzmor er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Det kommer lidt an på hvordan de formulere det brev du har fået, hvis de påtænker at afvise den og IKKE sende den til pensionnævnet så er det ikke ok ..



Så her er det pensions-nævnet der skal afgøre det , om de så i jobcenteret kan anbefale pensions-nævnet at du får afslag ja det kan de nok , men det er og bliver pensions-nævnet der skal give dig afslag og dette skal så sende med begrundelse og med ankevejlending...

Hvad ang klage hvem har du sendt den til ? og nej kan godt forestille mig at de gerne vil holde den ude af din sag, og jeg ville nok med så store uregelmæssigheder møde op til det møde med pensions-nævnet og omtale dette bare i tilfælde af at de ikke har det med i deres papir , og så tag kopier med du kan aflevere , om det hjælper skal jeg ikke kunne sige (det gjorde det vist for Hyanna ) men muligheden ville jeg da helt sikkert ikke lade gå fra mig ..
Jo, de vil sende den til pensionsudvalget, men jeg har ret til et møde før. Jeg har sendt klagen til min sagsbehandler, jobcenteret, både afleveret personligt og på email. Ja jeg tror også det er en god ide at komme til det møde, selvom jeg er smadder nervøs og ved at jeg vil bryde sammen. Jeg har det virkelig skidt over det.
Linuzmor er ikke logget ind   Besvar med citat