Se enkelt indlæg
Gammel 18-10-2019, 15:11   #5
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.740
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Jeg fornemmer........

Kære fatternada, at du har godt fat i din personlige sag.

Men alle nye, i den bizarre sociale Verden kan lære noget af dine fornuftige spørgsmål, som der kun er et svar på:

Vi har Verdens dygtigste jurister og embedsmænd, inden for stat og kommune, som naturligvis kender til alle love, som deres kollegaer har formuleret i deres kancellisprog.

De er sig også bevidst om, at ulovligheder, over for borgerne, findes der ingen konsekvens af. Derfor vil dit forslag naturligvis aldrig blive til virkelighed.

Jeg har brugt, denne din fornuftige tråd, til at forklare de nye, ofte meget syge medborgere, at det er bydende nødvendigt, at forstå "spillets regler" hvis sygdom skulle ramme en familie.

Kun ad den vej, kan man afhjælpe lange sagsbehandlingstider, som er praktiseret ud fra personlige fortolkninger af Folketingets love og bevidste misfortolkninger til fordel for de kommunale budgetter.

Gør man ikke det, vil vanviddet fortsætte til stor skade for de ramte familier.
Dokumentation herfor, mangler desværre ikke.

Jeg ønsker dig held og lykke med din personlige sag og vil glæde mig til dine næste fornuftige spørgsmål.

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat