Se enkelt indlæg
Gammel 02-08-2017, 11:23   #68
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Tazoom Se meddelelser
Der er ingen tvivl om at du er et presset menneske der kæmper. Jeg har ikke nærlæst hele din sag, men et udpluk. Jeg kan godt forstå du gør som du gør, jeg tror bare ikke det er sundt for dig i længden. Det handler ikke om jura eller indhold, det handler om at du virker til at være i kampberedskab konstant og det lyder rigtig hårdt.

Der sker helt sikkert mange bevidste og ubevidste fejl. Det er ikke i orden, men hvis du klager over dem alle risikerer du at gå ned med stress og at din sag bliver forsinket fordi overblikket ryger.

Ovenstående skal ikke forståes som kritik men udelukkende som omsorg.
Modtaget og forstået og tak for feedback.

Jo jeg kan godt se det, og forstår godt at mange borgere ikke orker hele tiden at skulle dementere
alle de usande og ukorrekte bemærkninger, som der igen er formuleret på dette 6 siders svar fra Klagesagsteamet.

Jeg er ikke jurist og gør det efter bedste evne.

Hvordan skal jeg så reagere og skrive/formulere min reaktion og til hvem ?

Kan du hjælpe med det ?

De erkender også flere steder at der er lavet fejl, både i deres sidste brev pr 28 juli 2017 samt i deres brev
d 22 juni 2017.

.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Jeg er ked af, at du fuldstændig misser pointen i mit indlæg.

Som Tazoom skriver, så er det tydeligt, at du er gået totalt i kampberedskab, også overfor os her på K10.

Der er kampe man kan vinde, og der er kampe man ikke kan vinde, og hvis man bruger en masse kræfter på de kampe man ikke kan vinde, så er der en stor risiko for, at man går helt ned, både fysisk og psykisk.

Det gør mig oprigtig ondt, at du skal igennem de kampe med din kommune, jeg ønsker dig kun det bedste.
Modtaget og tak for feedback.

Hvordan kan jeg vide, med min lille bitte indsigt og viden i jura osv, hvilke kampe jeg kan vinde,
og hvilke kampe jeg ikke kan vinde. Jeg har aldrig prøvet dette før...

Jeg er ikke jurist og gør det efter bedste evne. Det pisser mig af alle de usande påstande de kommer med, kan ikke bare sidde dem overhørrig.

Hvordan skal jeg så reagere og skrive/formulere min reaktion og til hvem ?

Kan du hjælpe med det ?

De erkender også flere steder at der er lavet fejl, både i deres sidste brev pr 28 juli 2017 samt i deres brev
d 22 juni 2017.

.
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat