Se enkelt indlæg
Gammel 13-11-2017, 03:15   #1
kamphunden
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 04-06 2016
Indlæg: 3
Styrke: 0
kamphunden er ny på vejen
Region Nordjylland hyre advokat for at tage patients erstatning

Kære k10 bruger.

Her får i lige en ultra kort version om mit bekendtskab med kommunen og Region Nordjylland efter en operation der ikke gik efter planen. I får historien nu, da jeg står til at miste kontakten til mine 2 små børn snart, og et forhold er forlist, fogeden kommer snart og tager ALT af værdi selv børnenes legetøj, og jeg står med en milliongæld resten af livet med en rente på over 10.000 kr pr. Md. .... og alt det her....pga. Region Nordjylland.

For 5 år siden havde jeg et meget godt job, og det kørte der ud af. Jeg havde en dejlig kæreste og vi gik i tankerne om at købe et lille hyggeligt hus, og stifte familie.

Men en aften får jeg smerter i galdeblæren, og lægevagten kommer hjem til mig og siger Det er galdesten, så må nok heller komme på sygehus.

Efter et par dage går det over og sygehuset insistere på at operer mig, selvom jeg ikke rigtig havde lyst... De lovede at jeg INGEN KOMPLIKATIONER VILLE FÅ.... men operationen gik ikke som planlagt. De var først inde med kikkert....så sprang de min galdeblære, og måtte skære mig helt op.
Den dag i dag kan jeg ikke gå nogle steder af frygt for at skride i bukserne...jeg har kronisk diarré med en reaktionstid på MAX 2 min. Jeg kan ikke løfte noget da mavemusklerne er total overskåret, kan ikke tåle noget som helst mad mere, og sover hver eftermiddag pga. Træthed og smerter.

Patienterstatningen tilkender mig erstatning, og Region Nordjylland udbetaler den første erstatningsafgørelse fra patienterstatningen. Året efter skal region Nordjylland udbetale noget mere i forbindelsen med sagen, men nu Anker de Det HELE til ankenævnet... nu mener region Nordjylland ikke at jeg skal have noget som helst.
Som om det ikke var nok hyre de advokat firma i Århus til at kæmpe imod mig.... og "vandt".... straks kom betalingkrav på hele erstatningen med renter..langt over 1 million, og trussel om indrivelses enheden og fogeden.
Det var mere en hvad min kæreste kunne holde til, så står nu med 5 flyttekasser, og et "evigt" farvel til mine 2 små børn på 3 år, da jeg ikke kan passe dem alene pga. Operationsskaderne....
Det er åbenbart vigtigere for regionen at undgå at betale for deres fejl, en 2 små uskyldige børns fremtid, og en familie der bliver opløst....fy for h........
Jeg får invalidepension på 12.000 brutto af mit pensionsselskab...men renterne på gælden er over 10.000 netto pr. Md.... hvad liv har jeg lige tilbage...som om man ikke er hårdt nok ramt i forvejen.
Kommunevalg og regionsval min bare r....

Tak k10.... håber i består.
kamphunden er ikke logget ind   Besvar med citat