Se enkelt indlæg
Gammel 24-08-2008, 21:25   #6
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Maj-Britt foreslår du at vi kaster med rolatore og rullestole

jeg har gjort det lidt mere stille i første omgang har i dag sendt den her mail til alle politikkere på borgen ikke sikkert at der kommer noget fra den kant (det plejer jo ikke at være så aktuelt) jeg sætter lige ind hvad jeg har skrevet og hele mailen er så en kopi af det som web har sat ind



Citat:
Kære politikker.

Jeg fremsender hermed dokumentation omkring restsikkerheds loven og kommunernes manglede vilje til at overholde den, som i kan se af det skrevet (som jeg håber i læser selv om det er langt da det er de mennesker som i er blevet valgt ind af der rammes af den måde kommunerne vælger at agere) på siden www.k10.dk kan i læse mere om brugernes holdning til det der foregår samt foreslag til hvordan vi får jer politikkere og kommunerne til at gøre noget ved det her område..

Vi oplever vi som har med systemet at gøre at vores retssikkerhed inden for flere områder krænkes den ene gang efter den anden, desværre ser det ikke ud til at der er nogen på borgen der kan /vil gøre noget ved det , men vi har ikke tænkt os at give op over for noget så vigtigt som retssikkerheds loven og vi håber og tror på at borgernes retssikkerhed også er så væsentlig for de folkevalgte at i på borgen vil støtte op omkring vores kamp for at få overholdt retssikkerhededen som det efterhånden halter med en hel del i de danske kommuner , dette her er kun toppen af isbjerget men et helt klart dokumenteret bevis for at det forholder sig som vi har påstået igennem en årrække


med venlig hilsen
  Besvar med citat