Se enkelt indlæg
Gammel 19-01-2013, 21:31   #3
mookmik
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 13-04 2011
Indlæg: 260
Styrke: 0
mookmik er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Det skal de indtil kommunerne er klar med den kliniske funktion...

De skemaer de skal bruge til at udfylde din rehabiliteringdsplan er klar....du kan se dem under nyttige links under Skemaer ang Rehablliteringsplaner og indsatsdelen...
Jeg har lige i dag modtaget min " Rehabiliteringsplanens forberedende del (ekskl. lægeattest) " til gennemsyn og har indtil på torsdag til komme med kommentar og skal op og stå skoleret sidst i denne månede hvis planen holder.

Selve siderne ser sære ud, da som sagt var blanketten ikke færdig til deres system og alt tekst er understreget på alle de sider

Min ressourceprofil er "slettet" og lagt over på dette skema som træder ind istedet for ressourceprfilen.

http://www.k10.dk/media/Planens_forb..._181212doc.doc

Heldigvis starter man ikke fra nul, men det man har med i bagagen gælder stadigvæk og det er dermed ikke en selvfølge at alle skal igennem et ressorce forløb da det jo vil være en gentagelse af det man har gået igennem før 2013.

Men stadigvæk, det ryster mig lidt at politikerne pisse os borgere op og ned ad ryggen ved at haste sådan en reform igennem uden at der er mulighed for at blive klar til " kamp " uanset om det gælder os borgere eller kommunerne.
mookmik er ikke logget ind   Besvar med citat