Emner: Skizotypi
Se enkelt indlæg
Gammel 14-01-2018, 23:45   #1
Hjertet
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 24-09 2016
Indlæg: 10
Styrke: 8
Hjertet er ny på vejen
Skizotypi

Hej allesammen.

Jeg skrev herinde for lidt over et halvt år siden, omkring sygedagpenge.
Jeg kom efterfølgende på sygedagpenge og blev sendt rundt i systemet, indtil jeg fik diagnosen Skizotypi og begyndte at gå hos OBUS, som er et center for folk med Skizo lidelser.

Efterfølgende er jeg begyndt på en uddannelse, faktisk min drømme uddannelse, men jeg kan mærke at jeg får der slemmere og slemmere og jeg aner ikke hvad jeg skal gøre.
Folk omkring mig er ved at være træt af at jeg har det skidt, for når jeg har det skidt ser jeg verden meget negativt. Jeg kan ikke overskue opgaverne på min skole, jeg når dem næsten altid, men det føles aldrig rart.

Jeg føler mig fanget imellem den raske og den syge verden, jeg er syg men skal leve op til den raske verden og sådan som jeg oplever den danske politik tror ikke jeg skal forvente andet.
Men jeg tør ikke acceptere at jeg er syg, fordi jeg ved at så snart jeg er færdig på min uddannelse skal jeg kunne leve op til den raske verden.
Jeg kan mærke at jeg falder længere og længere ind i sindssygdom og det er meget uhyggeligt at mærke at sygdom ikke bliver bedre, men vokser.

Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre eller hvem jeg skal henvende mig til, derfor tænkte jeg at jeg ville prøve at skrive her og høre om nogen af jer har et godt råd.

DBH <3
Hjertet er ikke logget ind   Besvar med citat