Se enkelt indlæg
Gammel 28-01-2013, 14:54   #5
eskemand
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 19-07 2012
Lokation: Næstved
Indlæg: 129
Styrke: 12
eskemand er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af ErikD Se meddelelser
Hej Allesammen
Jeg snakkede med kommunen i forbindelse med at jeg har tænkt mig at tage noget vikar arbejde, normalt udregner kommunen hvor meget der trækkes fra pensionen(30kr pr 100kr).
Men damen sagde også at fremovre skal Udbetaling Danmark stå for udbetaling af pension og modregning i pensionen.
Er der nogen der ved noget om Udbetaling Danmark, f.eks om de ændre sagbehandling eller om der er andre ting man skal passe på med hensyn til dem.
F.eks hvor meget man må arbejde med pension.

Hilsen

Erik
Hej

Jeg kunne godt tænke mig at vide om det bare er mig der har midforstået hele situationen med hensyn til førtidspension.

Jeg kan i min fantasi ikke forestille mig hvorfor folk gerne vil arbejde ved siden af FTP.
Hvis dette er tilfældet så burde man have søgt om flexjob istedet for FTP. da jeg mener at folk der får tilkendt FTP. er så syg eller nedslidt så de ikke kan forsørge sig selv, ved også det kan være svært at acceptere at man ikke længere kan det samme, men man må nu engang se realiteterne i øjnene.

Jeg ved godt at man ikke får mange penge udbetalt på pension i forhold til det man engang tjente, men det er man vel klar over inden man søger.

Sidst redigeret af eskemand; 28-01-2013 kl. 14:57.
eskemand er ikke logget ind   Besvar med citat