Se enkelt indlæg
Gammel 21-02-2012, 17:38   #120
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hygeria Se meddelelser
Hej Curls :-)

Det er sat igang, går og afventer indkaldelse til at få lavet en ny speciallægeerklæring, en af de ting BAN påpegede der skulle gøres.

Kommunen nægtede bare at sætte mig tilbage på min gamle ydelse, de vil beholde mig på KH, som de satte mig på i forbindelse med deres (ugyldige) afgørelse.
Så det er det jeg har fået svar på nu at de skal gøre, så bliver spændende om de vil det, eller om jeg skal igennem hele klage/anke-møllen igen igen...
Aaah I see...

Jeg har ofte lagt mærke til, at nogle herinde ikke lige kan finde ud af, om de havde ret til at få ydelsen tilbage fra den stoppede... Når det er ved hjemvisning... Det svar har jeg manglet... Og for nogle synes jeg da slet ikke, at de har fået ydelsen tilbage og helt til den nye afgørelse... hmm og jeg har altid haft det sådan, at det må være "naturligt", at man får ydelsen tilbage i tilbagevirkende kraft indtil den nye afgørelse - hvor de afgør, om det bliver afslag eller ej. (og her evt. stop af ydelsen)

Synes det kan være forvirrende...
curls er ikke logget ind   Besvar med citat