Emner: ptsd.
Se enkelt indlæg
Gammel 14-10-2008, 18:46   #6
Thelma
Hjemmevant på K10
 
Thelmas avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: København
Indlæg: 281
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Thelma er ny på vejen
Hej Vim.

Ja det er voldsomt, jeg tror såmen jeg godt kunne få en sygemelding fra egen læge, men kan ikke rigtig overskue om det er der rigtige lige nu, jeg er i virksomhedspraktik --slut 12-12, har så været der 6 mdr, derefter vil det så blive afgjort om jeg skal have et ordinært job eller visiteres til et flexjob.
Der er forståelse på virksomheden at jeg holder fri i forbindelse med min flytning, på fredag skal jeg til møde med sagsbehandler (jeg er tilknyttet privat aktør) Contra KBH., vil her fortælle at jeg har det dårligt pt, har fortalt ved sidste opfølningsmøde at , det er uoverskueligt lige pt, blev sat tilbage på mine 15 timer om ugen.
Jeg er på revalideringsydelse indtil 12-12-08, samtidig venter jeg på psyk, behandling på Rigshospitalet ( er en psykoterapeutisk behandling nok til at kunne fortsætte på reva ydelse efter 12-12-08,? samtidig vil jeg jo også gerne have afgjort min sag. Jeg kan ikke rigtig finde ud af hvad jeg skal gøre lige nu, jeg vil gøre helt klart over for min behandler i contra fredag at jeg har det ad h... til i øjeblikket, er så presset, jeg kan desværre ikke blive boende her i kolonihaven, vandet bliver lukket 26-10 og det er ulovligt at bo her, hele året, og også meget koldt, men freden og roen er pragtfuldt, ja du har helt ret byen er totur for en med ptsd, jeg har boet på indre Vesterbro KBH, nu kommer jeg der jun når jeg er pisket til det, nej jeg har heller ikke ønsket at bo midt i byen ---jeg skal lidt ud fra byen, det er jeg meget spændt på i morgen hvad det bliver.
god ide tror jeg med stille og rolig afslappende musik, den har jeg da helt glemt, da jeg faktisk ikke hører så meget musik mere som før i tide---også til dig med din ptsd. Thelma.
Thelma er ikke logget ind   Besvar med citat