Emner: ptsd.
Se enkelt indlæg
Gammel 14-10-2008, 16:54   #4
Thelma
Hjemmevant på K10
 
Thelmas avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: København
Indlæg: 281
Blog Indlæg: 6
Styrke: 17
Thelma er ny på vejen
Hej Vim og trold.

Tak for hurtig respons på mit spørgsmål.
Glæder mig at jeg er *normal* lige ved at tvivle nogengange pt.
Foruden ptsd, er jeg desværre forbrændt på 25% af min krop , har fået 6 hudtransplantioner, dette har bevirket især mine hænder hvor nervebaner er brændt over at blodtilførslen er lille , at jeg altid fryser og har svært ved finmotorik som før, min muskler er også blevet mindre selvom jeg træner og dyrker sport.
Jeg er aldrig blevet behandlet for ptsd, ca, 6 år nu, efterfølgende sker store dramatiske episoder hvor egendommen jeg boede i brændte, mistet alt indbo osv, og nu akutbolig flytning og en arbejdsprøvning oveni, Vim, jeg ønskede at høre om andre af jer der også har ptsd, har det ligesom jeg, især den udtalte træthed er meget slem, kom desværre til at se mig selv i spejlet , ligner en *hængt kat' jeg kan ikke sove da jeg er så angst pga, brand.
Trold.
Havde godt set det link i går til ptsd klubben, men turde ikke logge mig på, da de advarede.
Vil meget gerne arbejde , men kan desværre ikke på fuldtid mere, som du skriver er det vigtigt at komme ud, når man har ptsd, det er jeg klar over og det hjælper også, kan bare ikke fuldtid, men en arbejdsprøvning er jo også at jeg skal prøves af, og finde mine grænser, at tilstanden så er tilspidset nu, akutbolig osv, er ikke godt for en med ptsd, tror jeg.
venlig hilsen Thelma, håber jeg også kan være behjælpelig med noget jeg har kendskab til.
Thelma er ikke logget ind   Besvar med citat