Se enkelt indlæg
Gammel 30-11-2013, 13:51   #177
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.787
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Enig, kære Popiae.. (og Web)

men vi alle skal forstå, at vi der færdes på k10, næsten uden problemer, kan færdes i den sociale verden, men der findes medborgere der ikke har den samme mulighed.

Da Web startede K10 op, havde vi forinden, færdes på tidligere socialminister Eva Kjer Hansen`s website "Det kan gøres lettere" hvor ministeren selv kom med eksempler om den manglende retssikkerhed.

Bla en spastisk ung mand der bad kommunen om hjælp.

Han var fastspændt til sin kørestol, hænder, fødder, hofter og hoved.
Sproget var ikke eksisterende.
Intelligensen normal
Den type af borgere jeg har min daglige kontakt til.


Af ham krævede en embedskvinde, sagsbehandler, socialrådgiver, jeg ved det ikke, men denne unge mand var tvunget til at skrive sine BPA-rapporter til kommunen i hånden.

Jeg gentager: I HÅNDEN ellers ville embedskvinde ikke accepterer rapporterne da den unge mand skulle bevise at han kunne være arbejdsleder for sine 24 timers BPA-hjælpere.

Den unge mand kunne godt skrive sine rapporter med sin pande-pen, trods det tog ham mange timer at skrive på denne måde. Dette ville kommunen ikke accepterer

Bemærk venligst, at historien fra min virkelighed ikke kommer fra min hånd men fra ministerens hånd.

Så der findes medborgere der IKKE kan klare en civilretslig sag iht straffeloven.

Det er på deres vegne jeg råber op.

Derfor holder jeg fast på at socialrådgivere i Danmark skal være statsautoriserede og med personligt ansvar overfor lovgivningen, nøjagtig som de få andre grupper. som samfundet har besluttet skal være autoriserede.

Bedste hilsner
Peter

Sidst redigeret af phhmw; 30-11-2013 kl. 13:57.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat