Se enkelt indlæg
Gammel 12-12-2009, 15:35   #5
Stenbuk55
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 10-10 2009
Lokation: midtsjælland
Indlæg: 4
Blog Indlæg: 1
Styrke: 0
Stenbuk55 er ny på vejen
Kære Sunsil
Jeg kan ikke give dig et godt råd til hvad du skal gøre, det er noget kun du kan finde ud af med dig selv. Det er dig der kender alle detaljerne. Dit indlæg rammer mig imidlertid meget, idet jeg selv for mange år siden var i den samme situation.

Min egen mor forpestede i meget stor grad min tilværelse( Skizofreni)i en grad så min livskvalitet blev stærkt nedsat. Jeg forsøgte at gøre alt det en god datter vil gøre, det jeg kan høre du også gør. Men når man kun får skidt og møg og ondskabsfuldhed retur, så er der grænser, syntes jeg, for hvad man skal finde sig i at leve med. Så på et tidspunkt da jeg ikke følte jeg kunne klare det mere besluttede jeg at bryde kontakten med min Mor.

Det kan godt være at hun gav mig livet, men det betyder ikke at jeg skylder hende mit. Jeg valgte aldrig at se min mor mere, for det var min pligt at sørge for at jeg var i stand til at give mine egne børn en god opvækst. Min pligt overfor mig selv ikke at udsætte mig selv for mere end jeg kunne klare.

Min Mor døde for ½ år siden, jeg var ikke med til hendes begravelse. Jeg har aldrig fortrudt min beslutning. For jeg var nød til at beskytte mig selv.
Jeg har ingen ide om om dette er sammenligneligt, men jeg ved at det er vigtigt at mærke efter hvor meget man skal finde sig i fra andre mennesker. For mig at se udelukker det ikke familiemedlemmer.

Du skal vide jeg føler med dig.
Hvis jeg alligevel skulle give dig et godt råd, så kunne det være at finde ud af hvor din grænse går og melde det ud til din Mor
Stenbuk55 er ikke logget ind   Besvar med citat