Se enkelt indlæg
Gammel 14-05-2010, 19:50   #2
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Jeg kan lige svare på enkelte ting, så kommer der sikkert nogen der kan svare på resten.

M.h.t. at hun nægter at sende dig kopi at jeres samtaler, der vil jeg anbefale dig at bede om aktindsigt. Øverst på denne side er der et punkt der hedder "Nyttige links", klik på den, så kan du finde en formular til brug ved aktindsigt.

Det er IKKE i orden at du ikke får noget på skrift, mit bedste råd er, at du sender en klage til jobcenterchefen, men sørg for at der står tydeligt at det er en klage, da den ellers blot bliver overrakt til din sagsbehandler.

Det er en fordel at tage sagen i egen hånd, man skal ikke stole på alt hvad man får at vide på kommunen.

Hvis din sagsbehandler kommer med påstande du synes lyder underlige, så bed hende om at vise dig i hvilken lov og § det står.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat