Se enkelt indlæg
Gammel 23-05-2011, 22:48   #2
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af mams Se meddelelser
Nogle der kan hjælpe mig med §§ når jeg skal lave en partshøring på disse afslag?
Partshøring og afslag er ikke det samme.... Man får først partshøring (de har her IKKE givet afslag). Ved partshøring skal de gennemgå i de oplysninger, som de sikkert har sendt til dig. F.eks. rapport fra deres besøg i dit hjem. Tjek selv om der mangler oplysninger, som du mener, de ikke har... F.eks. noget om dit helbred, som de ikke lige vidste, du døjer med. Jeg ser i dine tidligere indlæg her på K10, at du f.eks. nævner flere andre diagnoser end du har nævnt i denne tråd.... Kender de til alle diagnoserne?

Det er først efter partshøring, at du om muligt kan få et afslag.

Ved partshøring handler det ikke så meget om paragraffer, du skal bare give kommentarer som du mener, de ikke kender til eller give kommentarer til de oplysninger, som de måske har sendt til dig som partshøring. (du oplyser ikke om de har sendt brev med f.eks. lægeoplysninger, rapport osv..)

Når det mere handler om den økonomiske i forbindelse med flytning osv. bør man henvende sig til den sociale afdeling, f.eks. måske i forbindelse med boliganvisning - måske der var en mulighed her. Men ikke sikker.... Søg råd og vejledning der - ellers hos borgerservice (hvis I har det). De skal hjælpe dig med at finde det rigtige sted at få hjælp. Haderslev boliganvisning her: http://www.haderslev.dk/index.asp?id=1642 Søg lidt rundt på jeres kommunes hjemmeside, hvis det er.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat