Se enkelt indlæg
Gammel 09-01-2009, 01:21   #28
Camille
Afhængigheds tegn af K10
 
Camilles avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-04 2008
Alder: 38
Indlæg: 390
Styrke: 17
Camille er ny på vejen
Jeg svarer ærligt som det er, jeg er godt nok ikke førtidspensionist, jeg er stadig "bare" sygemeldt.

Men jeg er sådan set ligeglad med hvad folk tænker om mig, for jeg kan jo ikke gøre for at jeg er kommet ud for en ulykke, som gør at jeg ikke har eller kan magte et arbejde (at være syg, kan jo faktisk næsten godt være et fuldtidsarbejde, med den regering og de tungnemme sagsbehandlere vi har idag)

Mange spørger så "hvorfor" og jeg giver dem bare en kort version af hvad der skete.
Folk reagere forskelligt, men ærligt talt så kan jeg virkelig ikke sidde og gruble over om de vrænger næse af mig, eller de har medlidenhed med mig.


I skal tænke på, at der er IKKE jeres egen skyld i sidder i den situation som i gør.
Jeg ville da have værre smag i munden, hvis jeg var en af dem der bare sad på bistand, fordi de simpelthen ikke gad lette måsen (for dem er der altså mange af)

Cheer up, lad være med at tænke på hvad andre tænker, de kan passe dem selv kan de!
__________________
A wise girl kisses, but doesn't love, listen but doesn't believe, and leaves before she's left..

- Marilyn Monroe
Camille er ikke logget ind   Besvar med citat