Se enkelt indlæg
Gammel 11-04-2013, 19:26   #3
Thomas1981
Mit andet hjem K10
 
Thomas1981s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-12 2011
Lokation: Horsens
Alder: 43
Indlæg: 671
Styrke: 13
Thomas1981 er ny på vejen
Sjovt du lige starter en tråd om emnet

Jeg har været for aktiv igennem en periode. Jeg er ikke lige helt sikker, men vi taler uger.

I den her uge hoppede kæden så af. Humøret røg ned, og jeg har måtte aflyse at hjælpe min (ynglings) tante. Med at installere en ny bærbar. Hun er helt grøn i internettets muligheder.

I morgen samles den nærmeste familie, hos mine forældre. Vi har aftalt at jeg melder til, og ikke fra. Da det er lettest, når jeg er nede.
Men højest sandsynligt, så må jeg sidde over.

Og det er bydende nødvendigt at jeg holder igen nu, helt. Den 20/4 skulle jeg gerne holde fødselsdagsfest for vennerne. Vi bliver 13, dog ikke noget med til bords, for det er uden spisning Men det bliver enooooormt ressource krævende.

27/4 er det så fødselsdag med forældre og søskende. Planen er at spise ude, og så herhjem bagefter.

28/4 er der konfirmation. Men det er så lidt mildere. Jeg har altid lettest ved at være ude, end ved at have gæster.

Men altså... På mine normale dage, vil jeg sige at jeg skal helst ikke aftale noget, mere end til 3-4 dage om ugen. Og jeg skal passe på med spontane ting. Og er det noget der vil tage hele dagen, er det nok max. én dag, jeg kan klare.

Det er svært hvis/når man gerne vil mere. Og flere ting på én dag, er heller ikke en god ide.
Jeg holder bedst balancen med struktur. Jeg vil skyde på at det lykkedes i 75% af tilfældene. Men nu har jeg så altså været for uforsigtig, og er ramt i de tilbageværende 25%
__________________
Det er idag et vejr, og solen skinner. Og om mig svæver lutter lyse minder. Dem tager jeg med til den jeg tænker på

Førtidspensionist pr. 1/2-2013

Sidst redigeret af Thomas1981; 11-04-2013 kl. 19:29.
Thomas1981 er ikke logget ind   Besvar med citat