Se enkelt indlæg
Gammel 07-04-2013, 18:03   #9
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Pip Se meddelelser
Der hvor min søn gik i børnehave var køkkendamen også højt elsket..

Også selvom vi ikke talte så meget med hende når vi hentede og bragte børn.. der var det oftest lige en pædagog man hev fat i for at høre om hvordan barnets dag havde været..

Men vi satte virkeligt pris på hende...

Så vid at du uden al tvivl er højt værdsat, selvom du ikke får det at vide direkte så ofte..
jeg ved som sagt" godt det arbejde jeg laver er værdsat. og at som sagt,kan man jo ikke elske alle så når jeg kommer på arbejde de næste kommende par dage vil jeg lige mærke en extra gang efter ang. hvordan klimaet er. og det drejer sig om ca.4-7 personer jeg er en del usikre på ud af 16. de 3.af dem skal heldigvis snart videre og de andre 3.må jeg så bare snakke med når jeg enten møder dem i køkkenet el. i andre hensendener,hvor jeg ikke kan undgå at skulle være sammen med dem. ikke at jeg tænker" dem gider jeg ikke" vi er som nogle af jer også siger,i hver sit job univers.. så det vil jeg skrive ind i panden på mig selv så jeg ikke hele tiden går og tror alle er sure el. ligende på mig. selv om jeg næsten er 70-90 % sikker på de ikke er vilde med mig. for de har nemlig også opført sig 100% ens over for en tidligere flex jobber. så jeg må bide det i mig også bare passe mig selv og holde mig sammen med rengørings damen for hun har været der i 10.år og er stadig" ikke en af fælleskabet. og jeg har været der i 6.år på 18.timer om ugen.
annech er ikke logget ind   Besvar med citat