Se enkelt indlæg
Gammel 16-09-2009, 15:07   #10
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Thumbs down

Citat:
Oprindeligt indsendt af Razmo Se meddelelser
læs her: http://nyhederne.tv2.dk/article.php/...77826.html?rss

Er der slet ingen form for tjek af om sagsbehandlere laver den slags?

Jeg synes det er på tide, at få lige så stor mistro på systemet efterhånden, som systemet hviler på "klienternes" skuldre!

Hvor mange lign. sager mon der sker uset rundt omkring i landet? Muligt det er et enestående tilfælde, men det viser bare, at der SIDER umenneskelige personer ude i sagsbehandler kontorerne, som ikke bare kan undskylde sig med et "Det er sådan reglerne er stukket ud fra borgen" længere...

Måske man skulle til at begynde stikprøver af sagsbehandlerne i stedet for klienterne! ... mener... TO ÅR!?!? ... hvordan kan sådan noget foregå uset i TO ÅR!?

To år, uden kontrol.... Hjort ville kalde sådan noget "Social Deroute!"
hold da op en gyser Razmo ....stakkels mennesker det går ud over...jeg er dybt ked af at sådan noget kan lade sig gøre....sikke en bananrepublik vi har fået på nakken....hold da op...

Folk bliver smidt i fængsel for at have en hobbykniv demonstranter trues med kæmpebøder censur og jeg ved ikke hvad det gør ondt at se DK blive smadret moralsk og ingen retssikkerhed og fyldt med ja....ondskab...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat