Se enkelt indlæg
Gammel 05-03-2013, 10:31   #3
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Sådan har det jo alle dage været, hvad der gælder for almindelige borgere, gælder ikke for dem på borgen......

Sort arbejdskraft, må vi andre ikke - de må heller ikke, men flere har gennem tiden gjort det alligevel...

Vi må heller ikke køre for stærkt, eller med høje promiller i blodet - alligevel har flere politikere gjort det samme.....

Vi må ikke begå socialt bedrageri og nappe af fælleskassen - men de kører i taxaer, booker de dyreste fly, spiser på de dyreste restauranter og drikke de dyreste vine, sender kækt regningen til fælleskassen....

Vi skal leve efter en nøje anlagt linje hvad angår økonomi - men de har også overforbrug, gæld og lever over evne.....

De kan endda springe køer over hvis det drejer som om billetter til koncerter, fodboldkampe og anden underholdning - endda køer for bolig gælder ikke for dem!!

Vi må ikke ryge på arbejdspladsen, men de må gerne købe en rygekabine og ryge som de vil....

Det er ikke så meget dét, at de selv fejler fælt og i mange tilfælde heller ikke holder dét som de selv prædiker, men princippet generer mig voldsomt, og jeg kommer utvivlsomt til at tænke på den der ''man kaster ikke med sten når man selv bor i et glashus''......

De største og mest åbenlyse sociale bedragere i Danmark er dem på borgen!!

De kan fifle sig frem til gyldne håndtryk hvis de skal vippes ud, de får indført store og vilde pensionsordninger - og ikke blot til dem selv, men i mange tilfælde også til deres børn. Hvis der er nogen der spinder guld og IKKE løfter i flok, så er det da dem!!

Lav pensionsordninger råber de, i skal sikre jer selv og jeres alderdom. Men glemmer at fortælle, at bliver borgeren syg og ryger på kontanthjælp, så skal de hæve pensionsordningen og leve af den.....

Og de går endda så vidt, at de fjerner penge fra de fattigste og dårligst stillede, blot for at kunne få mere udbetalt til sig selv og hele deres netværk af bedre stillede......i dag gælder det nemlig om at være dus med jetsettet.
Alle andre er bare brikker der skal arbejde i deres ansigts sved, så de kan frådse med pengene....

HVOR HERREBEVARES siger jeg bare!!!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat