Se enkelt indlæg
Gammel 06-04-2010, 14:38   #10
ace dk
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: et sted i dk.
Indlæg: 712
Styrke: 15
ace dk er rigtig godt på vej
jeg syntes sådan nærmest det er ligegyldtigt, hvor vores sager "havner" så snakker vi ALTID omkring et til 18 mdrs behandlingstid.

dette er jeg nu begyndt og spekulerer en smule mere over, ..

der må være mønt og tjene for den driftige ansatte, de pågældende steder, hvis man opfinder det "papirløse kontor".....

jeg har aldrig rigtigt kunne forstå, hvorfor hver husstand ikke blot bliver installeret med en dator/pc... og derefter kan man nøjes med og lave papir i ganske enkle tilfælde... ellers kan det hele sagtens kører med bærbar .... samt usb... no problemo...

det er blot lige den sidste årgang der skal passerer så er alle med på hvad en pc er ... og nogenlunde hvordan den skal bruges...

ventetider vil blive decimeret med op til 80 %... og man kunne booke sig på hospitalerne .... helt udenom dem der sidder og passer deres daglige dont...

uha uha jeg kan næsten ikke stoppe igen....det er skisme ikke godt når jeg begynder og skrive hvad jeg TÆNKER...... sikke et flow der ville komme over sagerne.... og alle havde blot en 8-10 usb nøgler med diverse sager...

det ville minde om en mini-værktøjskasse.. med alle de små USBer..i princippet går vi jo allerede ind og booker et hotelværelse nu .. eller en ferie. og lader "dankortet tale" og det hele kommer så i din mail både booking fly-nr og jeg skal komme efter dig....

man kunne tænke tanken... og AKTIVERER det underbetalte folkefærd der hedder kontanthjælpsmodtagere,,,,,,, det ville virke nøjagtigt ligeså effektivt som det ko puha de laver nu.... meget giver overhovedet ingen mening.....

nej "papirløst samfund" til eders ace dk...

kun toilettet kan ikke besejres...
ace dk er ikke logget ind   Besvar med citat