Se enkelt indlæg
Gammel 19-06-2010, 14:38   #9
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Andersine85 Se meddelelser
Road66:
Jeg skal se hvad jeg kan gøre, jeg sidder ikke med revalderingssagerne til dagligt, så jeg kender kun de store linier, ift. at kunne informere borgene om muligheder/konsekvenser.
Men kan i hvert fald sige, at hvis du ikke kunne få dagpenge, så er der ikke noget at gøre, desværre.
Hvis du bevilliges fleksjob, mens du er på kontanthjælp, så vil du få det der hedder "særlig ydelse" som svarer til kontanthjælp, indtil du har været i job (i et år mener jeg) og derved har optjent ret til ledighedsydelse, som svare til dagpenge.

Vær lige obs på at særlig ledighedsydelse er kontanthjælps sats for IKKE forsørger altså lige i om-egnen af 9000 kr (kan ikke huske den nøjagtige sats )

Og kan godt se den er rettet den med ledighedsydelse , men så vil jeg lige indskyde at det er 91 % af dagpengesats (stadig ikke meget he he ) og så lige den sidste .. man skal have været i arbejde 9 mdr for at komme på ledighedsydelse , det er så inden for de sidste 18 mdr så hvis man feks er i job i 8 mdr mister det så kan man se om man kan finde en der vil ansætte en inden for de 18 mdr i feks bare en måned så er man berettiget ...
  Besvar med citat